onsdag den 5. februar 2014

Syge børn

Kender i det dilemma at ungerne har været syge i går, og jeg vil gerne lige have dem helt friske inden de skal i børnehave igen. Men det er også min fridag, noget jeg har ca. En gang om mdr. En fri onsdag som plejer at være helliget mig tid. Sidste gang brugte jeg dagen på at ordne ting for min mand, og i dag har jeg ungerne hjemme..... glæder mig til fridag i marts.
Men de er friske nok til at lave ballade og nogle gange har jeg bare lyst til at sende dem afsted alligevel. Og jeg kan ikke lade være med at tænke, men i dag er jo min fridag, dagen hvor jeg kan ordne hus i fred og ro og har masser af tid til at sidde ved symaskinen, og ikke til at skille børn der slodser af.
Det er jo lidt tabu belagt, og man skal jo nyde at hygge med sine unger......... men nogen gange trænger jeg bare også til mig tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar